Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

ΝΑΤΑΣΣΑ ΜΠΟΦΙΛΙΟΥ ζωντανά στο ΓΑΙΑ LIVE. ΣΑΒΒΑΤΟ 18/12/10

Πολλοί την αποκαλούν «φωνή της δεκαετίας». Τραγουδάει με μαγκιά αλλά και τρυφερότητα, δίνεται με πάθος σ' αυτό που κάνει και δεν μασάει τα..

λόγια της - πολλές φορές μέχρι παρεξηγήσεως, όπως ομολογεί. «Ολες οι κριτικές που έχουν γραφτεί για μένα -κυρίως οι χειρότερες- έχουν πιάσει τόπο. Αλλά τα έχω καλά με τον εαυτό μου και πιστεύω στις δυνατότητές μου. Είναι κακό αυτό; Πρέπει να θεωρηθεί αλαζονεία; Πατάω στη σκηνή με τα πόδια τα δικά μου - όχι με δεκανίκια. Ξέρω τις αδυναμίες μου και μένω γειωμένη. Η ζωή μου είναι ένα δώρο και θέλω να το χαρώ...»
Το μεγαλύτερο από τα τρία παιδιά μιας αθηναϊκής μεσοαστικής οικογένειας, ηΝατάσα Μποφίλιου έζησε σε ένα περιβάλλον στοργικό, προστατευμένο αλλά και... ψαγμένο. «Μεγαλώσαμε με Χατζιδάκι, Θεοδωράκη, πολιτικό τραγούδι και λαϊκή μουσική. Οι γονείς μου είναι παιδιά της Μεταπολίτευσης· ανήσυχοι -πώς να σ' το πω;- και μέσα σε όλα!» Στα χνάρια τους και η κόρη τους: μέσα σε όλα.H Νατάσσα Μποφίλιου βρισκόταν από τη μια στη σκηνή και στο στούντιο κι από την άλλη στις διαδηλώσεις και στα αμφιθέατρα, για το πτυχίο του τμήματος Πολιτικών Επιστημών της Νομικής. Από το 2003 που τη γνωρίσαμε, μέσα από τη Δεύτερη Ακρόαση της Μικρής Αρκτου, μέχρι σήμερα η 26χρονηΝατάσα Μποφίλιου έχει καταφέρει να αντισταθεί στις ευκολίες και να μείνει πιστή σε μια παρέα, φιλική και καλλιτεχνική, μέσα από την οποία μπορεί να εκφράζεται: στους δύο συνοδοιπόρους της, τον συνθέτη Θέμη Καραμουρατίδη και τον στιχουργό Γεράσιμο Ευαγγελάτο. Τους δημιουργούς των τραγουδιών της, τους δικούς της ανθρώπους...
Tο “Ραντεβού” δίνεται από το Σάββατο 4 Δεκεμβρίου, κάθε Σάββατο και Κυριακή στο GaiA Live της Θεσσαλονίκης, για λίγες παραστάσεις.
Θα το χάσετε;

Ενορχηστρώσεις: Θέμης Καραμουρατίδης
Καλλιτεχνική Επιμέλεια: Γεράσιμος Ευαγγελάτος

Πιάνο: Θέμης Καραμουρατίδης
Τύμπανα: Φοίβος Κουντουράκης
Τσέλο: Άρης Ζέρβας
Κιθάρες: Σωτήρης Καστάνης
Μπάσο: Γιώργος Μπουλντής
Πνευστά: Παναγιώτης Ράπτης

Ήχος: Γιάννης Παξεβάνης

Οργάνωση Παραγωγής: PROSPERO

Info 
Ώρα έναρξης: 10.30
Τηλ. Κρατήσεων- Πληροφοριών: 2310513654
ΓΑΙΑ Live
Δόξης 5 & Σαλαμίνος, Λιμάνι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου